تاریخچه

شرکت صانع طب ( سهامی خاص) در سال 1369 فعالیت خود را با طراحی و تولید انواع گاز وازلینه در سایز های مختلف در محل کارخانه در شهر تاکستان قزوین آغاز نمود. این شرکت در سال 1373 مبادرت به تولید انواع گاز جراحی و باندهای زخم بندی ساده ، کناربافته ، کشی و سوختگی نموده است.

به دلیل افزایش تولیدات و توسعه خط تولید ، مدیریت شرکت تصمیم به تأسیس کارخانه جدید در شهرک صنعتی کاسپین واقع در جنب اتوبان قزوین- تهران نمود و با احداث کارخانه مدرن و منطبق با استاندارد های بین المللی GMP مجهز به آزماشگاه شیمی و میکروبیولوژی ، کلین روم و سایت استریل توانسته است از اعتبار و جایگاه ویژه ای برخوردار شود.

پروژه بعدی شرکت صانع طب راه اندازی خط تولید انواع پک های جراحی و البسه بیمارستانی یک بار مصرف بوده که در سال 1387 به مرحله تولید رسید. تمامی محصولات توسط ماشین آلات مدرن روز دنیا که تحت لیسانس کشورهای سوئیس ، اسپانیا ، تایوان ، چین وکشور عزیزمان ایران است ، تولید و به بازار مصرف عرضه می گردد.

از آنجایی که هدف اصلی شرکت تحقیق ، توسعه و رشد کیفی مداوم و مستمر بوده همواره سعی در افزودن تولیدات جدید ، همراه با رعایت استانداردهای لازم به محصولات خود بوده که مقایسه اقلام تولیدی امروز با چند سال گذشته ، اثبات این ادعا است و با توجه به پروژه های برنامه ریزی شده این رشد همواره ادامه خواهد داشت.

معرفی شرکت صانع طب

شرکت صانع طب جهت تجهیز خطوط تولید اقدام به خرید و تهیه ماشین آلات مدرن نمود. در خط تولید گاز جراحی کلیه ماشین آلات از کشور های سوئیس و اسپانیامی باشد.

ماشین آلات تولید البسه یکبار مصرف از کشورهای کره ، تایوان ،چین و هند تهیه شده و ماشین آلات تولیدی خطوط باند کشی و کنار بافته و زخم بندی از کشور اسپانیا و کشور عزیزمان ایران می باشد .

شرکت صانع طب با تمام قدرت تلاش میکند بهترین کالا را با عالی ترین کیفیت برای مصرف کنندگان تولید نماید .مصرف کنندگانی که بی هیچ شکی لایق بهترین ها هستند .

استانداردهـا