گان جراح

  • گان های جراحی صانع طب در سه نمونه بشرح زیر تولید می شوند:
  1. گان جراح sms
  2. گان جراع تقویت شده
  3. گان جراح اسپان لیس

  • این گان ها مناسب برای جراحی هایی است که سطح ترشحات متوسط تا زیاد دارند. آستین ها و تمام سطح گان جاذب ، نرم و مقاوم بوده و دارای خاصیت نفوذ ناپذیری می باشد. استفاده از آن ها بسیار آسان می باشد. دارای کارایی مناسب و مطابق با استاندارد های جهانی می باشد.

هر سه گان در سایز های کوچک (M) ، متوسط (L) و بزرگ (XL) تولید می شوند.

  • در شرکت صانع طب هم اکنون گان جراحي ، پوشش ها ، شان و پک هاي جراحي در انواع مختلف ، براساس نوع عمل جراحي ، ميزان خونريزي و ترشحات ، در ابعاد و ترکيبات متفاوت توليد و عرضه مي گردد.

از آنجا که عفونت هاي بيمارستاني همواره يکي از دغدغه هاي سيستم درماني کشور بوده و سهم قابل ملاحظه اي از منابع مالي و انساني مراکز درماني کشور را درگير نموده ، نيز باعث افزايش مدت زمان بستري شدن بيمار و بالا رفتن هزينه هاي درمان مي شود ، بدين منظور استفاده از البسه يکبار مصرف مي تواند نقش تعيين کننده اي در پيشگيري و کنترل عفونت ها ايفا نمايد.

  • ويژگي البسه و منسوجات يکبار مصرف در ساختار آنها مي باشد. در بافت اين پارچه از تار و پود استفاده نشده و الياف بصورت همگن در کنار هم قرار مي گيرند ، همين امر باعث بالا رفتن ضريب بهداشتي در اين نوع پارچه نسبت به انواع ديگر منسوجات مي باشد. در اين نوع پارچه منافذي براي تجمع ميکروب وجود ندارد و چون يکبار مصرف است نيازي به شستشو مجدد و استريل شدن ندارد.

معرفی شرکت صانع طب

شرکت صانع طب جهت تجهیز خطوط تولید اقدام به خرید و تهیه ماشین آلات مدرن نمود. در خط تولید گاز جراحی کلیه ماشین آلات از کشور های سوئیس و اسپانیامی باشد.

ماشین آلات تولید البسه یکبار مصرف از کشورهای کره ، تایوان ،چین و هند تهیه شده و ماشین آلات تولیدی خطوط باند کشی و کنار بافته و زخم بندی از کشور اسپانیا و کشور عزیزمان ایران می باشد .

شرکت صانع طب با تمام قدرت تلاش میکند بهترین کالا را با عالی ترین کیفیت برای مصرف کنندگان تولید نماید .مصرف کنندگانی که بی هیچ شکی لایق بهترین ها هستند .

استانداردهـا